Rower Specialized Roubaix SL8
14000,00 zł
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Rower Specialized Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
-
- ZGODNOŚĆ: Future Shock 3.0 jest tutaj gwiazdą, bardziej dostrajalny, regulowany i trwały niż kiedykolwiek. Teraz, niezależnie od pozycji na rowerze, każdy rowerzysta doświadcza 20 mm płynnego, pozbawionego tarcia skoku między mostkiem a główką. Future Shock pomaga utrzymać ręce i kierownicę stabilnie, zapewniając płynniejszą jazdę i większą kontrolę, aby pozostać szybkim, bezpiecznym i pewnym siebie.
- Nasza obniżona konstrukcja zacisku odsłania więcej sztycy, aby zwiększyć ugięcie, ale “więcej” nie oznacza po prostu lepiej. Sztyca Pavé kontroluje to ugięcie, zapewniając optymalną zgodność w pionie. Razem tworzą technologię AfterShock, a w połączeniu ze sztywnym tylnym trójkątem Roubaix zapewniają płynną jazdę bez utraty wydajności.
- Roubaix SL8 to najbardziej płynny rower szosowy, jaki kiedykolwiek testował nasz zespół Ride Science – redukuje uderzenia w kierownicę i siodełko o 53% w porównaniu z najbliższą konkurencją. Dzięki Future Shock 3.0 Roubaix koło szybko porusza się po wybojach, podczas gdy masa rowerzysty pozostaje stabilna, utrzymując pęd w trudnym terenie. Typowe widelce odchylają się do tyłu przy uderzeniu, powodując wymierną utratę prędkości. To fakt naukowy – płynniej znaczy szybciej.
- MOŻLIWOŚCI: Roubaix był pionierem w geometrii endurance, więc jeździsz “W” rowerze, a nie “NA” rowerze, aby odciążyć dłonie, ramiona i barki, zapewniając pewność na każdej drodze, a jednocześnie jest gotowy do przyzwoitej jazdy po górach na pełnym gazie.
- Dzięki prześwitowi opon do 38c/40mm, ta szosowa maszyna endurance zapewnia lepszą trakcję niż kiedykolwiek na nierównych drogach, a nawet lekkim szutrze. Dzięki lekkim, superwydajnym oponom Specialized, ta dodatkowa objętość opony i przyczepność nie mają żadnych wad.
- Roubaix inspiruje do naprawdę WIELKICH dni na rowerze, dlatego wyposażyliśmy go we wszystkie mocowania, których mogą potrzebować Twoje przygody – trzy uchwyty na bidon, uchwyt na górnej rurze, a nawet błotniki. Więc śmiało, zabierz to wszystko na przejażdżkę.
- WYDAJNOŚĆ: Nowy Roubaix SL8 jest jak dotąd najbardziej aerodynamiczny, z nowymi aerodynamicznymi kształtami z naszej biblioteki Free Foil i obniżonymi seat stayami. Przy wadze zaledwie 825 gramów rama jest o 50 gramów lżejsza, wykorzystując wnioski wyciągnięte z Aethosa – najlżejszej na świecie ramy seryjnie produkowanej – i naszej najwyższej jakości mieszanki włókna węglowego Fact 12r. Nic w tej klasie nie jest szybsze i lżejsze niż Roubaix.
Specyfikacje techniczne
Cockpit
Kierownica: Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole
Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
Mostek: Future Stem Comp
Zacisk sztycy: Hidden drop clamp
Owijka: Roubaix S-Wrap
Sztyca: S-Works Pave Seat post
Drivetrain
Zębatki: 50/34
Łańcuch: KMC X10, 10-Speed
Przednia przerzutka: Shimano 105 R7100, braze-on
Suport: Shimano BSA
Mechanizm korbowy: Shimano Tiagra, 10-Speed
Manetki: Shimano Tiagra 4720, Hydraulic Disc
Tylna przerzutka: Shimnao Tiagra
Kaseta: Shimano Tiagra, 10-speed, 11-34T
Wheels & Tires
Przednie koło: Axis Elite Disc
Tylne koło: Axis Elite Disc
Dętki: 700×28/38mm, 48mm Presta valve
Przednia opona: Road Sport, 700x32c
Tylna opona: Road Sport, 700x32Suspension
Widelec: Future Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc
Frameset
Rama: FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Brakes
Przedni hamulec: Shimano Tiagra Hydraulic Disc
Tylny hamulec: Shimano Tiagra Hydraulic Disc
Weight
Dynamo: 9.46kg (20 lb, 13.7 oz)
Dynamo: 56
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Stem Length | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 450mm | 450mm |
Stack | 543mm | 549mm | 566mm | 585mm | 605mm | 630mm | 665mm |
Reach | 353mm | 363mm | 370mm | 381mm | 389mm | 397mm | 403mm |
Head Tube Length | 90mm | 90mm | 105mm | 122mm | 140mm | 168mm | 202mm |
Head Tube Angle | 69.3° | 70.8° | 71.5° | 72.3° | 73° | 73° | 73.5° |
BB Height | 269mm | 269mm | 269mm | 270mm | 270mm | 271mm | 271mm |
BB Drop | 80mm | 80mm | 80mm | 78mm | 78mm | 78mm | 78mm |
Trail | 76mm | 66mm | 62mm | 61mm | 57mm | 57mm | 54mm |
Fork Length, Full | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm |
Fork Rake/Offset | 52mm | 52mm | 52mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm |
Front Center | 589mm | 587mm | 593mm | 598mm | 604mm | 620mm | 631mm |
Chainstay Length | 418mm | 418mm | 418mm | 420mm | 420mm | 423mm | 423mm |
Wheelbase | 994mm | 992mm | 988mm | 1005mm | 1012mm | 1031mm | 1042mm |
Top Tube Length, Horizontal | 503mm | 523mm | 534mm | 550mm | 569mm | 584mm | 600mm |
Bike Standover Height | 686mm | 719mm | 747mm | 766mm | 787mm | 809mm | 847mm |
Seat Tube Length | 365mm | 410mm | 445mm | 465mm | 485mm | 505mm | 545mm |
Seat Tube Angle | 75° | 74° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Siodełka
- Mleko do opon
- Sztyce
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Wentyle
- Chemia rowerowa
- Akcesoria
- Rowery
Podobne produkty
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż rower na szlaki; to saneczkarstwo stworzone do pokonywania najtrudniejszych szlaków. Całkowicie nowy projekt, regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku dostosowanego do osiągów i możliwość dopasowania rozmiaru S sprawiają, że ten rower to absolutny hit. S-Works Stumpjumper EVO — zaszalej.
W prawdziwym stylu S-Works, S-Works Stumpjumper EVO jest zbudowany do samego końca. Zawieszenie widelca Fox Factory i manetki tylnego amortyzatora, czterotłokowe hamulce SRAM Code RSC i pełna bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM AXS uzupełniają tę godną pożądania konstrukcję.
Brak w magazynie
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Brak w magazynie
Cztery dekady po tym, jak pierwszy Specialized Allez trafił na drogi, nowy Allez jest najlepszy w historii. Najlżejszy w swojej klasie* zapewnia większą pewność, wszechstronność i wydajność niż kiedykolwiek wcześniej – większej liczbie rowerzystów niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, czy szukasz najwyższej jakości aluminium, szukasz roweru na weekendowe przejażdżki i szybkie dojazdy do pracy, czy też dopiero zaczynasz swoją podróż po drogach, wyczynowa droga zaczyna się od Allez.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Aby zapewnić masom radość z EVO, wzięliśmy naszą ramę z włókna węglowego FACT 11m (tak, tę samą co S-Works), wyposażyliśmy ją w kuloodporny 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle i wytrzymały jak- przybij zestaw felg aluminiowych i puść go luzem, aby niszczyć wszędzie niczego niepodejrzewające szlaki.e.
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Linia Aethos obiecuje trzy rzeczy — wyjątkową lekkość, doskonale wyważone właściwości jezdne i niezaprzeczalny styl — a ten profesjonalista nie jest wyjątkiem. Aethos: Miliardy obliczeń w dążeniu do jednego – idealnej jazdy.
Brak w magazynie