Rower Specialized Diverge STR S Works
66000,00 zł
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
- 20 mm z przodu i 30 mm z tyłu — technologia Future Shock pochłania siły uderzeniowe, zwiększając Twoją kontrolę i możliwości, zachowując jednocześnie wydajność i responsywność sztywnej ramy. Bo jeśli chodzi o przenoszenie mocy, to jest to sztywna rama. Jesteś wydajny, czujesz się komfortowo, masz kontrolę. Twój rower jest lekki, zwinny i responsywny.
- Nowy Diverge ma nie tylko wspaniałe linie, ale także doskonałe zaokrąglenia. Future Shock Rear ustawia 30 mm skoku z tyłu na idealną ścieżkę, aby wygładzić nierówną drogę. Hydrauliczne elementy sterujące tłumieniem przesuwają się, aby wyeliminować „podskakiwanie” pod wpływem mocy i zapewniają, że duże uderzenia nigdy nie wyrzucą Cię z siodełka, a wszystko to bez uszczerbku dla dopasowania i efektywności pedałowania.
- Zrodzony z dziesięcioleci innowacji i naszej filozofii Smoother is Faster, Future Shock został stworzony, aby opracować rowery, które wygrywają na bruku, ale najczystszy wyraz znalazł na szutrze. Regulowany, tłumiony skok z przodu wynoszący 20 mm zapewnia kontrolę i cel, a jednocześnie chroni dłonie, ramiona i ramiona przed uderzeniami.
- Większe możliwości oznaczają większą pewność, większa pewność oznacza więcej przejażdżek, więcej przejażdżek oznacza więcej zabawy, a wszystko zaczyna się od powierzchni styku. Nic tak nie odblokowuje możliwości jak prześwit opon. 47 mm na kole 700c i 2,1” na 650B. Diverge STR to najsprawniejszy rower szutrowy, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, więc sprawia najwięcej frajdy. Zrobiliśmy matematykę.
- Rama z włókna węglowego S-Works Diverge STR FACT 11r jest bardziej elastyczna niż jakikolwiek inny rower z kierownicą, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, a mimo to dodaje tylko 100 gramów w porównaniu z ramą S-Works Diverge. Jeszcze nigdy tak kilka gramów nie dodało tak dużych możliwości. Wspinaj się na niego, ścigaj się lub ładuj torby i sprzęt na dłuższą metę — Diverge STR zrobi to wszystko szybciej i płynniej, bez dodatkowego bagażu.
Specyfikacje techniczne
Weight
Weight Size: 56
Weight: 8.88kg (19 lb, 9.2 oz)
Suspension
Fork: Future Shock 3.3 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12×100 mm thru-axle, flat-mount
Frameset
Frame: S-Works Diverge FACT 11r carbon frameset with front and rear Future Shock suspension, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Wheels & Tires
Inner Tubes: 700×28/38mm, 48mm Presta valve
Front Tire: Tracer Pro 2BR, 700×42
Rear Tire: Tracer Pro 2BR, 700×42
Front Wheel: Roval Terra CLX II, 25mm internal width, 32mm depth, 21h, Tubeless ready, Roval LFD hub with ceramic SINC bearings, Centerlock disc, DT Swiss Aerolite spokes
Rear Wheel: Roval Terra CLX II, 25mm internal width, 32mm depth, 24h, Tubeless ready, Roval LFD hub with ceramic SINC bearings, Centerlock disc, DT Swiss Aerolite spokes
Accessories
SWAT: Integrated SWAT door, internal storage system
Cockpit
Saddle: Body Geometry S-Works Power with Mirror, carbon fiber rails, carbon fiber base
Handlebars: Roval Terra, carbon, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
SeatPost: S-Works Carbon Seat Post, 20mm Offset
Stem: S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount
Seat Binder: Specialized Alloy, 33.3mm
Tape: Supacaz Super Sticky Kush
Drivetrain
Bottom Bracket: SRAM DUB BSA 68
Crankset: SRAM Red 1 AXS
Shift Levers: SRAM Red eTap AXS
Cassette: SRAM XX1 Eagle AXS
Rear Derailleur: SRAM XG-1295 Eagle, 12-speed, 10-50t
Chain: SRAM XX1 Eagle, 12-speed
Chainrings: 40T
Brakes
Front Brake: SRAM Red eTap AXS, hydraulic disc, 160mm CenterLine XR rotor
Rear Brake: SRAM Red eTap AXS, hydraulic disc, 160mm CenterLine XR rotor
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 380mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm | 440mm |
Stem Length | 60mm | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 350mm | 350mm | 350mm | 400mm | 400mm | 400mm | 400mm | 400mm |
Stack | 568mm | 571mm | 577mm | 592mm | 610mm | 634mm | 659mm | 684mm |
Reach | 357mm | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm | 419mm |
Head Tube Length | 99mm | 99mm | 104mm | 116mm | 133mm | 159mm | 185mm | 209mm |
Head Tube Angle | 69.5° | 70° | 70.5° | 71.25° | 71.75° | 71.75° | 71.75° | 72.25° |
BB Height | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm |
BB Drop | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Trail | 72mm | 69mm | 66mm | 61mm | 57mm | 57mm | 57mm | 54mm |
Fork Length, Full | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm |
Fork Rake/Offset | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
Front Center | 604mm | 607mm | 614mm | 620mm | 630mm | 647mm | 664mm | 675mm |
Chainstay Length | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż rower na szlaki; to saneczkarstwo stworzone do pokonywania najtrudniejszych szlaków. Całkowicie nowy projekt, regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku dostosowanego do osiągów i możliwość dopasowania rozmiaru S sprawiają, że ten rower to absolutny hit. S-Works Stumpjumper EVO — zaszalej.
W prawdziwym stylu S-Works, S-Works Stumpjumper EVO jest zbudowany do samego końca. Zawieszenie widelca Fox Factory i manetki tylnego amortyzatora, czterotłokowe hamulce SRAM Code RSC i pełna bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM AXS uzupełniają tę godną pożądania konstrukcję.
Brak w magazynie
Całkowicie nowy Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy użytkowej i zasięgu w dowolnym miejscu. Jest to kwintesencja, zastosowanie i wzmocnienie 40-letniej obsesji tworzenia najlepszych na świecie rowerów górskich. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo postawiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Stumpjumper EVO Pro jest świadectwem wydajności na szlaku na pełnym gazie. Dzięki całkowicie nowej konstrukcji, począwszy od geometrii w rozmiarze S z regulowanym kątem główki ramy, po 150 mm skoku przygotowanego na szarpanie, ten rower to prawdziwy rarytas. Co więcej, jego konstrukcja została starannie dobrana, aby utrzymać niską wagę całkowitą i wysoką dynamikę. Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. Diverge STR Expert zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany na bazie grupy osprzętu SRAM Rival eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i efektywną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie, które sprosta każdej przejażdżce. Rower toczy się na kołach Roval Terra C z oponami Tracer Pro 42 mm. Aluminiowa kierownica Adventure Gear, karbonowa sztyca S-Works i siodełko Power Expert uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Całkowita kontrola, niezrównane zawieszenie pochłaniające nierówności i precyzyjnie regulowana geometria to cechy charakterystyczne zupełnie nowego Stumpjumpera EVO Expert. Dodaj do tego konstrukcję, która łączy w sobie jakość, przystępną cenę i trwałość, a będzie to idealny partner na szlakach, niezależnie od tego, gdzie są te szlaki i jak bardzo są hałaśliwe.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Dzięki zupełnie nowemu Stumpjumper Expert zamknęliśmy uczucie „nowego dnia na rowerze” i przenieśliśmy je na radykalnie nowy rower na szlaki, tak zwinny, tak żywy i tak dostrojony do szlaku, że sprawia wrażenie przedłużenia twoje ciało. Lewituj na podjazdach. Zdziesiątkuj zjazdy. Stumpjumper Expert sprawi, że ponownie zastanowisz się, jak powinien jeździć rower na szlaki.
Brak w magazynie
Dlaczego miałbyś być zmuszony do wyboru pomiędzy aerodynamiką a masą, pomiędzy jakością jazdy a prędkością? To proste, nie powinieneś. Wejdź do świata nowego Tarmac’a – wspinaj się na najlżejszym rowerze dopuszczonym przez UCI, a następnie zjedź na najszybszym. Wykorzystaliśmy nasze najbardziej zaawansowane technologie, od naszej biblioteki kształtów FreeFoil po zupełnie nową ramę Rider-First Engineered™, aby dostarczyć rower wyścigowy, który jest naprawdę bezkompromisowy. Dni dokonywania wyboru pomiędzy rowerami “aero” i “lekkimi” dobiegły końca – całkowicie nowy Tarmac jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek powstał. Jeden rower, który rządzi nimi wszystkimi.
Brak w magazynie