Rower Specialized Diverge E5
6200,00 zł
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
- Nasza rama z aluminium Premium E5 zapewnia sztywną, lekką i trwałą platformę. W połączeniu z naszym widelcem FACT wykonanym w całości z włókna węglowego, Diverge Base E5 staje się lekkim, żywym i wszechstronnym rowerem gotowym do ataku na każdą nawierzchnię.
- Wyrzuciliśmy „status quo” geometrii żwiru przez okno. Nowy Diverge ma najbardziej progresywną geometrię, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy dla roweru z kierownicą, zapewniając rowerzystom sprawny i stabilny rower w terenie, który nadal czuje się responsywnie i zwinnie na szosie. Zwiększyliśmy wysięg ramy, wprowadziliśmy luźniejszą główkę ramy i dłuższy widelec z przesunięciem. Wszystko to zapewnia niesamowitą pewność i wyczucie terenu, podczas gdy zastosowanie krótszych mostków pozwala zachować tę samą długość kokpitu i żwawe sterowanie. Utrzymaliśmy niski suport roweru, aby zwiększyć stabilność, ale wystarczająco wysoki, aby można go było wykorzystać z kołami 650b, jeśli to Twój problem.
- Daliśmy Diverge mnóstwo uchwytów na bagażnik, w tym mocowania na widelec i górną rurę, abyś miał pewność, że możesz zabrać ze sobą wszystko, czego potrzebujesz, bez względu na to, jak daleko planujesz jechać lub jak długo planujesz pozostaćNic tak nie zwiększa możliwości roweru jak prześwit na opony, dlatego nowemu Diverge zapewniliśmy imponujący prześwit na opony wynoszący 47 mm w przypadku koła 700c i 2,1” w przypadku koła 650b.
- Dzięki wspornikowi łańcucha po stronie napędu, w którym wykorzystano obrobioną maszynowo belkę ze stopu za pierścieniami łańcucha, uzyskaliśmy prześwit bez stosowania delikatnej konstrukcji obniżonego tylnego trójkąta lub zwiększania długości tylnego trójkąta.
Specyfikacje techniczne
Cockpit
Stem: 3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise
SeatPost: Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
Saddle: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Tape: Specialized S-Wrap
Handlebars: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Drivetrain
Chainrings: 50/34T
Chain: KMC X8 w/ Missing Link™
Bottom Bracket: Shimano 68mm threaded
Shift Levers: SHIMANO STR2000R CLARIS SHIFT/BRAKE LEVER, CLARIS, RIGHT, 8-SPEED,W/????MM SL INNER(PRE- ASSEMBLED)W/O (OUTER, OUTER STOPPER, CABLE GUIDE), BULK
Crankset: Shimano Claris R200
Rear Derailleur: Shimano Claris, 8-speed
Front Derailleur: Shimano Claris, 8-speed, braze-on
Cassette: SunRace, 8-speed, 11-34t
Wheels & Tires
Front Wheel:AXIS Elite Disc
Rear Wheel: AXIS Elite Disc
Inner Tubes: 700×28/38mm, 48mm Presta valve
Front Tire: Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
Rear Tire: Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
Frameset
Seat Binder: Alloy, 30.8mm
Frame: Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Brakes
Front Brake; Tektro Mira, flat-mount, mechanical disc
Rear Brake: Tektro Mira, flat-mount, mechanical disc
Suspension
Fork: FACT carbon, full carbon steerer, 12×100 mm thru-axle, flat-mount disc
Weight
Weight: 10.24kg (22 lb, 9.2 oz)
Weight Size: 56
Accessories
Pedals: REMOVE
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 380mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm | 440mm |
Stem Length | 60mm | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 350mm | 350mm | 350mm | 400mm | 400mm | 400mm | 400mm | 400mm |
Stack | 568mm | 571mm | 577mm | 592mm | 610mm | 634mm | 659mm | 684mm |
Reach | 357mm | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm | 419mm |
Head Tube Length | 99mm | 99mm | 104mm | 116mm | 133mm | 159mm | 185mm | 209mm |
Head Tube Angle | 69.5° | 70° | 70.5° | 71.25° | 71.75° | 71.75° | 71.75° | 72.25° |
BB Height | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm |
BB Drop | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Trail | 72mm | 69mm | 66mm | 61mm | 57mm | 57mm | 57mm | 54mm |
Fork Length, Full | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm |
Fork Rake/Offset | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
Front Center | 604mm | 607mm | 614mm | 620mm | 630mm | 647mm | 664mm | 675mm |
Chainstay Length | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Kiedy mówimy, że to najlepszy rower trailowy, mówimy to całkiem na serio – najnowszy Stumpjumper to marzenie każdego poszukiwacza trailowych przygód. Chcesz roweru, który łatwo pokonuje podjazdy? Stumpjumper zagwarantuje ci to dzięki gruntownemu przeprojektowaniu zawieszenia i najlżejszej ramie w swojej klasie. Co powiesz na rower gotowy do przedzierania się przez wszystkie przeszkody, nawet gdy szlak zwróci się przeciwko tobie? Przeprojektowana konstrukcja zawieszenia w połączeniu z nową geometrią Trail i ramą Rider-First Engineered ™, która stanowi idealne połączenie sztywności i lekkości, zamienia Stumpjumpera w absolutną bestię zjazdową. Skieruj go tam, dokąd pragniesz jechać, i przygotuj się do zabawy.
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Dzięki zupełnie nowemu Stumpjumper Expert zamknęliśmy uczucie „nowego dnia na rowerze” i przenieśliśmy je na radykalnie nowy rower na szlaki, tak zwinny, tak żywy i tak dostrojony do szlaku, że sprawia wrażenie przedłużenia twoje ciało. Lewituj na podjazdach. Zdziesiątkuj zjazdy. Stumpjumper Expert sprawi, że ponownie zastanowisz się, jak powinien jeździć rower na szlaki.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Stumpjumper EVO Pro jest świadectwem wydajności na szlaku na pełnym gazie. Dzięki całkowicie nowej konstrukcji, począwszy od geometrii w rozmiarze S z regulowanym kątem główki ramy, po 150 mm skoku przygotowanego na szarpanie, ten rower to prawdziwy rarytas. Co więcej, jego konstrukcja została starannie dobrana, aby utrzymać niską wagę całkowitą i wysoką dynamikę. Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.
Brak w magazynie
Crux to najlżejszy rower szutrowy na świecie, charakteryzujący się wyjątkowymi możliwościami w zakresie dużego prześwitu opon i wydajną geometrią szutrową. To nie tylko najlepszy wyraz wydajności na szutrze, to bilet w jedną stronę do oświecenia na szutrze.
S-Works Crux jest wyposażony w najwyższą hydrauliczną grupę osprzętu SRAM RED eTap AXS z hamulcami tarczowymi, lekkie i wytrzymałe koła Roval Terra CLX Disc oraz opony Pathfinder Pro 700×38 mm 2Bliss Ready, które radzą sobie w trudnym terenie.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Cztery dekady po tym, jak pierwszy Specialized Allez trafił na drogi, nowy Allez jest najlepszy w historii. Najlżejszy w swojej klasie* zapewnia większą pewność, wszechstronność i wydajność niż kiedykolwiek wcześniej – większej liczbie rowerzystów niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, czy szukasz najwyższej jakości aluminium, szukasz roweru na weekendowe przejażdżki i szybkie dojazdy do pracy, czy też dopiero zaczynasz swoją podróż po drogach, wyczynowa droga zaczyna się od Allez.
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż rower na szlaki; to saneczkarstwo stworzone do pokonywania najtrudniejszych szlaków. Całkowicie nowy projekt, regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku dostosowanego do osiągów i możliwość dopasowania rozmiaru S sprawiają, że ten rower to absolutny hit. S-Works Stumpjumper EVO — zaszalej.
W prawdziwym stylu S-Works, S-Works Stumpjumper EVO jest zbudowany do samego końca. Zawieszenie widelca Fox Factory i manetki tylnego amortyzatora, czterotłokowe hamulce SRAM Code RSC i pełna bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM AXS uzupełniają tę godną pożądania konstrukcję.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie