Rower Specialized Allez Sprint Comp
13800,00 zł
Podjazdy, zakręty, sprinty po płaskim — Allez Sprint Comp radzi sobie z nimi lepiej i szybciej niż jakikolwiek inna aluminiowa szosówka. Przerzutka i hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105, aluminiowe koła DT R470 Disc i sprawdzone siodełko Body Geometry Power zapewniają niepowtarzalną wydajność i wartość.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Allez Sprint Comp
Stworzyliśmy zupełnie nowy model Allez Sprint na bazie Tarmaca SL7. Rozebraliśmy Tarmaca na części i odbudowaliśmy go z aluminium przy użyciu naszej technologii Smartweld. Wykorzystaliśmy wszystkie innowacje i doświadczenia zdobyte podczas jego rozwoju, by móc stworzyć całkowicie nowego Alleza Sprint. Niezależnie od tego, czy walczysz o tytuł krajowy czy też ścigasz się z kolegami w niedzielne popołudnie, nie obrazimy się, jeśli pomylisz Alleza z Tarmakiem SL7. Co poniektórzy zwą go kalką karbonu, my wolimy Pierwszy Aluminiowy Super-Rower w Historii.
Podjazdy, zakręty, sprinty po płaskim — Allez Sprint Comp radzi sobie z nimi lepiej i szybciej niż jakikolwiek inna aluminiowa szosówka. Przerzutka i hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105, aluminiowe koła DT R470 Disc i sprawdzone siodełko Body Geometry Power zapewniają niepowtarzalną wydajność i wartość.
- Allez Sprint to najszybszy aluminiowy rower szosowy w historii, a zawdzięcza to czasowi, który jego brat Tarmac SL7 spędził, mknąc po drogach. Takie detale, jak najbardziej zaawansowana aluminiowa główka ramy, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy, czy zintegrowane kable sprawiają, że jest o 41 sekund szybszy na 40 km niż poprzedni Allez Sprint. To naprawdę niezły lifting. Nawiasem mówiąc, 41 sekund wystarczy, żeby zrobić sobie zdjęcie na podium i wrzucić je na Instagrama.
- Niezależnie od tego, czy ruszasz z ostatniego zakrętu czy też atakujesz niczym młody Włoch podczas Giro, Allez Sprint z jednoczęściowym suportem i dolną rurą oferuje bezwzględną wydajność aluminium w parze z niespotykaną stabilnością. Równoważąc moc w pedałach i na kierownicy, Allez Sprint zapewni Ci szybkość i pewność na granicy możliwości.
- Walcz o zwycięstwo, ścieraj się na ostatnich metrach, pokonuj najbardziej techniczne zjazdy, nie czując się przy tym niczym po dziesięciu rundach z mistrzem wagi ciężkiej. Obniżone widełki górne i karbonowa sztyca oraz widelec znane Ci z Tarmaca SL7 sprawiają, że Allez Sprint jest miękki w siodełku i precyzyjny w sterowaniu, oferując przy tym geometrię Tarmaca SL7, przetestowaną na mistrzostwach świata. Ten rower jest równie wygodny, co piękny. No, prawie.
- Nowy Allez Sprint oznacza wyjątkową aerodynamikę, przeniesienie napędu i sterowność przede wszystkim dzięki jednej innowacji — Smartweld. Nie satysfakcjonowało nas tworzenie najszybszych rowerów na świecie z karbonu. Przy użyciu metody hydroformowania stworzyliśmy suport i dolną rurę z jednego kawałka aluminium, wykonaliśmy najbardziej zaawansowaną główkę ramy w historii, a potem połączyliśmy je w całość za pomocą technologii Smartweld. Wszystko to sprawia, że Allez Sprint to pierwszy aluminiowy super-rower na świecie.
Specyfikacje techniczne
Rama z widelcem
Rama: Specialized E5 Premium Aluminum Disc frame with D’Aluisio Smartweld Sprint Technology, hydroformed aluminum tubing, tapered head tube, fully internally routed cables, threaded BB
Zawieszenie
Widelec: FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Hamulce
Hamulec przedni: Shimano 105, Hydraulic disc
Hamulec tylny: Shimano 105, Hydraulic disc
Napęd
Manetki: Shimano 105, 12-speed
Przerzutka przednia: Shimano 105
Przerzutka tylna: Shimano 105
Kaseta: Shimano 105, 12-speed, 11-34t
Łańcuch: Shimano 105, 12sp
Korba: Shimano 105 R7100, HollowTech 2, 12-speed
Zębatki przednie: 52/36T
Suport: Shimano Threaded BSA BB
Koła i opony
Koło przednie: DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Opona przednia: Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Opona tylna: Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Koło tylne: DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Dętki: Presta, 40mm valve
Kokpit
Mostek: Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt
Kierownica: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Owijka: Supacaz Super Sticky Kush
Siodełko: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca: 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Mocowanie sztycy: Allez Sprint seat collar
Szczegóły produktu
Identyfikator produktu: 221550
Masa
Masa: 8.68kg (19 lb, 2.2 oz)
Masa Rozmiaru: 56
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Stem Length | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 300mm | 300mm | 300mm | 300mm | 380mm | 380mm |
Reach | 378mm | 383mm | 387mm | 398mm | 405mm | 411mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Trail | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Head Tube Angle | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
BB Height | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
Chainstay Length | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Wheelbase | 974mm | 976mm | 979mm | 992mm | 1006mm | 1013mm |
Seat Tube Length | 470mm | 495mm | 510mm | 530mm | 550mm | 570mm |
Fork Rake/Offset | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 575mm | 578mm | 580mm | 592mm | 607mm | 614mm |
Stack | 508mm | 520mm | 537mm | 558mm | 584mm | 605mm |
Fork Length, Full | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm |
Bike Standover Height | 735mm | 755mm | 765mm | 795mm | 815mm | 835mm |
Head Tube Length | 105mm | 115mm | 133mm | 153mm | 180mm | 200mm |
Top Tube Length, Horizontal | 509mm | 532mm | 541mm | 563mm | 578mm | 596mm |
Seat Tube Angle | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Crux to najlżejszy rower szutrowy na świecie, charakteryzujący się wyjątkowymi możliwościami w zakresie dużego prześwitu opon i wydajną geometrią szutrową. To nie tylko najlepszy wyraz wydajności na szutrze, to bilet w jedną stronę do oświecenia na szutrze.
S-Works Crux jest wyposażony w najwyższą hydrauliczną grupę osprzętu SRAM RED eTap AXS z hamulcami tarczowymi, lekkie i wytrzymałe koła Roval Terra CLX Disc oraz opony Pathfinder Pro 700×38 mm 2Bliss Ready, które radzą sobie w trudnym terenie.
Brak w magazynie
Całkowicie nowy Levo zapewnia niewiarygodną moc, która pozwala przejechać więcej szlaków dzięki niezrównanemu połączeniu jakości jazdy, mocy użytkowej i zasięgu w dowolnym miejscu. Jest to kwintesencja, zastosowanie i wzmocnienie 40-letniej obsesji tworzenia najlepszych na świecie rowerów górskich. Od momentu wprowadzenia na rynek, Levo postawiło poprzeczkę, do której dąży każdy inny e-MTB, a nowe Levo ponownie ją podnosi.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Aby zapewnić masom radość z EVO, wzięliśmy naszą ramę z włókna węglowego FACT 11m (tak, tę samą co S-Works), wyposażyliśmy ją w kuloodporny 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle i wytrzymały jak- przybij zestaw felg aluminiowych i puść go luzem, aby niszczyć wszędzie niczego niepodejrzewające szlaki.e.
Stumpjumper EVO Pro jest świadectwem wydajności na szlaku na pełnym gazie. Dzięki całkowicie nowej konstrukcji, począwszy od geometrii w rozmiarze S z regulowanym kątem główki ramy, po 150 mm skoku przygotowanego na szarpanie, ten rower to prawdziwy rarytas. Co więcej, jego konstrukcja została starannie dobrana, aby utrzymać niską wagę całkowitą i wysoką dynamikę. Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.
Brak w magazynie
Dzięki zupełnie nowemu Stumpjumper Expert zamknęliśmy uczucie „nowego dnia na rowerze” i przenieśliśmy je na radykalnie nowy rower na szlaki, tak zwinny, tak żywy i tak dostrojony do szlaku, że sprawia wrażenie przedłużenia twoje ciało. Lewituj na podjazdach. Zdziesiątkuj zjazdy. Stumpjumper Expert sprawi, że ponownie zastanowisz się, jak powinien jeździć rower na szlaki.
Brak w magazynie
S-Works Stumpjumper EVO to znacznie więcej niż rower na szlaki; to saneczkarstwo stworzone do pokonywania najtrudniejszych szlaków. Całkowicie nowy projekt, regulowany kąt główki ramy, 150 mm skoku dostosowanego do osiągów i możliwość dopasowania rozmiaru S sprawiają, że ten rower to absolutny hit. S-Works Stumpjumper EVO — zaszalej.
W prawdziwym stylu S-Works, S-Works Stumpjumper EVO jest zbudowany do samego końca. Zawieszenie widelca Fox Factory i manetki tylnego amortyzatora, czterotłokowe hamulce SRAM Code RSC i pełna bezprzewodowa grupa osprzętu SRAM AXS uzupełniają tę godną pożądania konstrukcję.
Brak w magazynie