Rower Specialized Sirrus X 5.0
10000,00 zł
Rower Specialized Sirrus X 5.0 oferuje bezprecedensowe połączenie komfortu, wydajności i zwinnego prowadzenia, co sprawia, że doskonale radzi sobie na asfalcie, bezdrożach i w każdym innym terenie.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Sirrus X 5.0
Rower Specialized Sirrus X 5.0 oferuje bezprecedensowe połączenie komfortu, wydajności i zwinnego prowadzenia, co sprawia, że doskonale radzi sobie na asfalcie, bezdrożach i w każdym innym terenie.
Czekająca na opatentowanie konstrukcja ramy Compliance Junction modelu Sirrus X zapewnia najbardziej płynną jazdę w swojej klasie. Pionowa podatność w połączeniu z boczną sztywnością przekłada się na większy komfort, kontrolę i wydajność na wszystkich drogach, brukowanych i szutrowych.Technologia RIDER-FIRST ENGINEERED: Podobnie jak wszystkie rowery karbonowe Specialized, geometria każdej ramy jest unikalna.
Oznacza to,że dla każdej ramy jest specjalnie dobierany każdy rozmiar rury i układ włókien węglowych, aby uzyskać optymalną równowagę między sztywnością, wagą i reakcją, co gwarantuje najlepszą jazdę niezależnie od rozmiaru ramy
Wiodąca w swojej klasie lekkość, wyjątkowa wydajność pedałowania i precyzja sterowania łączą się w celu uzyskania pewnej, niemal telepatycznej zdolności prowadzenia.
- Specialized FACT 9r carbon frame features internal cable routing.
- Dzięki naszej filozofii Rider-First Engineered™ geometria każdej ramy jest wyjątkowo dopracowana. Każdy rozmiar rury i układ włókien węglowych jest specjalnie dobrany, aby osiągnąć optymalną równowagę pomiędzy sztywnością, wagą i reakcją, niezależnie od rozmiaru ramy.
- Rama Compliance Junction zapewnia odpowiednią elastyczność i tłumienie w całej konstrukcji, a przy tym nie traci nic na wydajności.
- Future Shock 1.5, unikalna konstrukcja zawieszenia Specialized, jest umieszczona wewnątrz główki ramy, aby zapobiec przenoszeniu na dłonie dużych drgań wynikających z nierówności na drodze.
- Szerokie opony Pathfinder 38c przystosowane do systemu bezdętkowego są idealne na zmienny teren, zapewniając przyczepność i wygodę poza utartymi szlakami.
- Minimalistyczny, ale wydajny napęd SRAM NX Eagle 1x z szerokim zakresem przełożeń zapewnia płynną i niezawodną zmianę biegów.
- Hamulce hydrauliczne Tektro z dużymi tarczami 160 mm zapewniają niezawodne hamowanie na drodze i w terenie.
- Sirrus X 5.0 jest kompatybilny z błotnikami i bagażnikami dzięki mocowaniom na górnej rurze i widelcu, a bagażniki mogą być używane z błotnikami 51c DRYTECH, co sprawia, że montaż roweru i jego transpot nie stanowią problemu.
Specyfikacje techniczne
Frameset
- Zacisk sztycy: Integrated w/ frame
- Rama: Specialized FACT 9r Carbon, Fitness Geometry, 1x Drivetrain, 12×142 thru-axle, internal cable routing, flat-mount disc, Plug + Play rack/fender mounts
Suspension
Widelec: Specialized FACT 9r Carbon Monocoque, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle, low rider mounts, Plug + Play fender mounts, Future Shock 1.5
Brakes
Przedni hamulec: Tektro HD-R510, hydraulic disc, 160mm
Tylny hamulec: Tektro HD-R510, hydraulic disc, 160mm
Drivetrain
Manetki: SRAM SL NX Eagle Trigger
Tylna przerzutka: SRAM NX Eagle, 12-speed
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: SRAM S650, 3-piece, Powerspline
Zębatki: Steel, 30T
Suport: SRAM Powerspline
Wheels & Tires
Obręcze: 700C disc, double-wall alloy, 30mm depth, 21mm internal width, disc-specific
Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, Center Lock, 12x100mm thru-axle, 24h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, Center Lock, 12x142mm thru-axle, 28h
Szprychy: Stainless, 14g
Przednia opona: Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, 700x38mm
Tylna opona: Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, 700x38mm
Dętki: Standard 40mm PV 700×32-50
Cockpit
Mostek: Future Stem, Comp
Kierownica: Alloy Mini Rise, 9-degree backsweep, 15mm rise, 31.8mm
Grip: Specialized Neutralizer, Body Geometry, locking grip
Siodło: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sztyca: Alloy, 2-bolt, 14mm offset, 27.2mm
Akcesoria
Pedały: VP Platform, Alloy Body
Waga
Dynamo: 10.6kg (23 lb, 5.9 oz)
- Product ID: 221898
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
XS | S | M | L | XL | XXL | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 680mm | 680mm | 680mm | 680mm | 680mm | 680mm |
Stem Length | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 110mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 300mm | 300mm | 350mm | 350mm | 400mm | 400mm |
Stack | 580mm | 600mm | 625mm | 650mm | 680mm | 710mm |
Reach | 350mm | 365mm | 380mm | 395mm | 410mm | 425mm |
Head-Tube Length | 107mm | 128mm | 151mm | 176mm | 208mm | 237mm |
Head-Tube Angle | 69.5° | 69.5° | 70° | 70.5° | 70.5° | 71° |
B-B Height | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
B-B Drop | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Trail | 76mm | 76mm | 72mm | 69mm | 69mm | 66mm |
Fork Length (full) | 395mm | 395mm | 395mm | 395mm | 395mm | 395mm |
Fork Rake/Offset | 51mm | 51mm | 51mm | 51mm | 51mm | 51mm |
Front-Center | 597mm | 619mm | 637mm | 656mm | 681mm | 700mm |
Chain-Stay Length | 440mm | 440mm | 440mm | 440mm | 440mm | 440mm |
Wheelbase | 1024mm | 1047mm | 1065mm | 1084mm | 1109mm | 1128mm |
Top-Tube Length (horizontal) | 521mm | 547mm | 568mm | 590mm | 614mm | 644mm |
Bike Stand-Over Height | 703.3mm | 748.3mm | 780.5mm | 807.1mm | 847.7mm | 872.5mm |
Seat-Tube Length | 355mm | 416mm | 453mm | 483mm | 533mm | 563mm |
Seat-Tube Angle | 74° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73° |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Aby zapewnić masom radość z EVO, wzięliśmy naszą ramę z włókna węglowego FACT 11m (tak, tę samą co S-Works), wyposażyliśmy ją w kuloodporny 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle i wytrzymały jak- przybij zestaw felg aluminiowych i puść go luzem, aby niszczyć wszędzie niczego niepodejrzewające szlaki.e.
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Dlaczego miałbyś być zmuszony do wyboru pomiędzy aerodynamiką a masą, pomiędzy jakością jazdy a prędkością? To proste, nie powinieneś. Wejdź do świata nowego Tarmac’a – wspinaj się na najlżejszym rowerze dopuszczonym przez UCI, a następnie zjedź na najszybszym. Wykorzystaliśmy nasze najbardziej zaawansowane technologie, od naszej biblioteki kształtów FreeFoil po zupełnie nową ramę Rider-First Engineered™, aby dostarczyć rower wyścigowy, który jest naprawdę bezkompromisowy. Dni dokonywania wyboru pomiędzy rowerami “aero” i “lekkimi” dobiegły końca – całkowicie nowy Tarmac jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek powstał. Jeden rower, który rządzi nimi wszystkimi.
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. Diverge STR Expert zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany na bazie grupy osprzętu SRAM Rival eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i efektywną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie, które sprosta każdej przejażdżce. Rower toczy się na kołach Roval Terra C z oponami Tracer Pro 42 mm. Aluminiowa kierownica Adventure Gear, karbonowa sztyca S-Works i siodełko Power Expert uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie