Rower Specialized Demo Race
39600,00 zł
Celem kolekcji Specialized Demo Race zawsze była maksymalna prędkość. Nie inaczej jest z modelem Demo Race. Przedstawiamy nową ramę mieszczącą różne rozmiary kół, która umożliwia założenie 29-calowego koła przedniego i 27,5-calowego koła tylnego. To specjalne połączenie było od dawna testowane przez mistrza świata, Loïca Bruniego, który szukał idealnej równowagi między przyczepnością a zwrotnością. Dopiero w zeszłym roku rozwiązanie to dostało zielone światło od UCI. Nie przeszkodziło to jednak modelowi Demo Race w zdobyciu zarówno zjazdowego mistrzostwa świata, jak i generalki Pucharu Świata w DH w swoim pierwszym sezonie!
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Demo Race
Celem kolekcji Specialized Demo Race zawsze była maksymalna prędkość. Nie inaczej jest z modelem Demo Race. Przedstawiamy nową ramę mieszczącą różne rozmiary kół, która umożliwia założenie 29-calowego koła przedniego i 27,5-calowego koła tylnego. To specjalne połączenie było od dawna testowane przez mistrza świata, Loïca Bruniego, który szukał idealnej równowagi między przyczepnością a zwrotnością. Dopiero w zeszłym roku rozwiązanie to dostało zielone światło od UCI. Nie przeszkodziło to jednak modelowi Demo Race w zdobyciu zarówno zjazdowego mistrzostwa świata, jak i generalki Pucharu Świata w DH w swoim pierwszym sezonie!
Teraz oferujemy tę samą zwycięską kombinację od razu po wyjęciu z pudełka, jednocześnie zapewniając regulowany tył, który nadal umożliwia zmianę rozmiaru kół między 27,5 a 29 cali w zależności od terenu i stylu jazdy, a także na regulację odpowiedniej długości widełek dolnych i wysokości suportu.
Niesamowicie szybkie na ciężkich trasach zawieszenie Demo Race bazuje na większym skoku osi tylnej, co zmniejsza ryzyko niewłaściwego lądowania koła tylnego, a w efekcie zwiększa prędkość.
Najwyższej klasy zawieszenie Öhlins wykorzystuje kinematykę wielokrotnie sprawdzoną na trasach Pucharu Świata, a napęd SRAM X01 do DH gwarantuje pewne działanie od startu do mety.
-
The Demo Race M5 alloy frame is fully optimized to take advantage of the traction benefits of a 29-inch front wheel and the increased manueverability of a 27.5-inch rear wheel while maintaiining the ability to change your rear wheel size to suit different terrain and riding styles with an adjustable rear end that ensures chainstay length and bottom-bracket height stay dialed no matter the hoop size.
-
The Öhlins TTX22M.2 coil shock is designed to handle the most challenging World Cup Downhill tracks, offering external low speed compression and rebound adjustment while the Trunnion mount offers extra bushing overlap for increased durability.
-
With superb small bump tracking and the ability to soak up landings from even the heftiest drop-off, the Öhlins DH38 m.1 fork’s 200-millimeters of travel will give you smoother, faster, and more confident feeling runs than anything you’ve ridden before.
Specyfikacje techniczne
Frameset
Rama: M5 alloy, Style-Specific DH Geometry, horst pivot flip chip for 27.5 or 29 rear wheel, BSA threaded BB, full internal cable routing with option for full external brake, 148mm rear spacing, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 200mm of travel
Zacisk sztycy: Alloy, 34.9mm
Suspension
Amortyzator: Öhlins TTX22M.2 Coil, external rebound adjust, external high and low speed compression adjustment, Trunnion mount, 225×75
Widelec: Öhlins DH38 M.1 29, TTX Twin Tube Damping, external low speed rebound adjust, external high and low speed compression adjustment, 20x110mm, 58mm offset, 200mm of travel
Brakes
Przedni hamulec: SRAM Maven Ultimate, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm
Tylny hamulec: SRAM Maven Ultimate, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Drivetrain
Manetki: SRAM X01 DH, trigger, 7-speed
Tylna przerzutka: SRAM X01 DH, 7-speed, trigger
Kaseta: SRAM X01 DH, 7-speed, 10-24t
Łańcuch: Sram PC1130 w/ Powerlink, 11-speed
Mechanizm korbowy: SRAM X01 DH, DUB, carbon, Direct mount ring, 165mm
Suport: SRAM DUB, 83mm
Wheels & Tires
Obręcze: Roval Traverse Alloy 29″ / 27.5″, 32h alloy rim, 28mm inner rim width
Przednia piasta: DT Swiss 350 hub, 20x110mm
Tylna piasta: DT Swiss 350 hub, 12x148mm
Szprychy: Sapim D-Light
Przednia opona: Cannibal, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.4″
Tylna opona: Cannibal, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 27.5×2.4″
Dętki: Standard, Presta
Cockpit
Mostek: Renthal Integra 35mm Direct Mount Stem, 45mm length
Kierownica: Renthal Fatbar 35, 5-degree upsweep, 7-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mm
Chwyty kierownicy: Deity Lockjaw
Siodło: Body Geometry Henge DH, hollow titanium rails, 130mm
Sztyca: Thomson, alloy, straight, 12-degree clamp
Product Details
Product ID: 221385
Weight
Weight: 17.62kg (38 lb, 13.5 oz)
Weight Size: S3
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
S2 | S3 | S4 | |
---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 165mm |
Handlebar Width | 800mm | 800mm | 800mm |
Stem Length | 45mm | 45mm | 45mm |
Saddle Width | 130mm | 130mm | 130mm |
Seatpost Length | 367mm | 367mm | 367mm |
Chain-Stay Length (29) | 448mm | 448mm | 448mm |
B-B Drop | 25mm | 25mm | 25mm |
Front-Center (27.5 mid) | 801mm | 821mm | 841mm |
Stack | 632mm | 632mm | 632mm |
Head-Tube Angle | 62.8° | 62.8° | 62.8° |
Head-Tube Angle (27.5 mid) | 62.5° | 62.5° | 62.5° |
Stack (27.5 mid) | 635mm | 635mm | 635mm |
Reach | 426mm | 446mm | 466mm |
Wheelbase (mid) | 1244mm | 1264mm | 1284mm |
Seat-Tube Length | 394mm | 420mm | 420mm |
Seat-Tube Angle | 78.2° | 76.8° | 76.8° |
Seat-Tube Angle (29 mid) | 78.5° | 77.1° | 77.1° |
Stack (29 mid) | 629mm | 629mm | 629mm |
Head-Tube Angle (29 mid) | 63.2° | 63.2° | 63.2° |
B-B Height (29 mid) | 355mm | 355mm | 355mm |
Chain-Stay Length (mid) | 443mm | 443mm | 443mm |
Wheelbase (27.5) | 1239mm | 1259mm | 1279mm |
Fork Rake/Offset | 56mm | 56mm | 56mm |
Chain-Stay Length (27.5) | 438mm | 438mm | 438mm |
Trail (27.5 mid) | 132mm | 132mm | 132mm |
Front-Center | 801mm | 821mm | 841mm |
Reach (29 mid) | 430mm | 450mm | 470mm |
Reach (27.5 mid) | 423mm | 443mm | 463mm |
B-B Height | 350mm | 350mm | 350mm |
Trail (29 mid) | 127mm | 127mm | 127mm |
Seat-Tube Angle (27.5 mid) | 77.8° | 76.4° | 76.4° |
Trail | 130mm | 130mm | 130mm |
Front-Center (29 mid) | 801mm | 821mm | 841mm |
Head-Tube Length | 105mm | 105mm | 105mm |
B-B Height (27.5 mid) | 345mm | 345mm | 345mm |
Wheelbase (29) | 1249mm | 1269mm | 1289mm |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. Diverge STR Expert zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany na bazie grupy osprzętu SRAM Rival eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i efektywną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie, które sprosta każdej przejażdżce. Rower toczy się na kołach Roval Terra C z oponami Tracer Pro 42 mm. Aluminiowa kierownica Adventure Gear, karbonowa sztyca S-Works i siodełko Power Expert uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Dzięki zupełnie nowemu Stumpjumper Expert zamknęliśmy uczucie „nowego dnia na rowerze” i przenieśliśmy je na radykalnie nowy rower na szlaki, tak zwinny, tak żywy i tak dostrojony do szlaku, że sprawia wrażenie przedłużenia twoje ciało. Lewituj na podjazdach. Zdziesiątkuj zjazdy. Stumpjumper Expert sprawi, że ponownie zastanowisz się, jak powinien jeździć rower na szlaki.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Cztery dekady po tym, jak pierwszy Specialized Allez trafił na drogi, nowy Allez jest najlepszy w historii. Najlżejszy w swojej klasie* zapewnia większą pewność, wszechstronność i wydajność niż kiedykolwiek wcześniej – większej liczbie rowerzystów niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, czy szukasz najwyższej jakości aluminium, szukasz roweru na weekendowe przejażdżki i szybkie dojazdy do pracy, czy też dopiero zaczynasz swoją podróż po drogach, wyczynowa droga zaczyna się od Allez.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Brak w magazynie
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Całkowita kontrola, niezrównane zawieszenie pochłaniające nierówności i precyzyjnie regulowana geometria to cechy charakterystyczne zupełnie nowego Stumpjumpera EVO Expert. Dodaj do tego konstrukcję, która łączy w sobie jakość, przystępną cenę i trwałość, a będzie to idealny partner na szlakach, niezależnie od tego, gdzie są te szlaki i jak bardzo są hałaśliwe.
Brak w magazynie