Rower Specialized Turbo Vado 5.0
21400,00 zł
Rower Specialized Turbo Vado 5.0 to rower do wszystkiego, od codziennych dojazdów do pracy, przez szybkie treningi, po przygody dłuższe niż planowano — rower elektryczny na całe życie. Najpłynniejsza jak dotąd jazda na rowerze elektrycznym. Vado został zaprojektowana tak, aby śmiało stawiać czoła ciągle zmieniającemu się krajobrazowi, który napotkasz na co dzień, zabierając ze sobą wszystko, czego potrzebujesz, i umożliwiając częstszą jazdę.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized Turbo Vado 5.0
Rower Specialized Turbo Vado 5.0 to rower do wszystkiego, od codziennych dojazdów do pracy, przez szybkie treningi, po przygody dłuższe niż planowano — rower elektryczny na całe życie. Najpłynniejsza jak dotąd jazda na rowerze elektrycznym. Vado został zaprojektowana tak, aby śmiało stawiać czoła ciągle zmieniającemu się krajobrazowi, który napotkasz na co dzień, zabierając ze sobą wszystko, czego potrzebujesz, i umożliwiając częstszą jazdę.
Przeprojektowana geometria zapewnia najlepszą pozycję do wszystkiego, od treningów po dojazdy do pracy, jednocześnie nie spuszczając wzroku z ruchliwych dróg. Wyciągnęliśmy wnioski z prędkości, której szuka rowerzysta szosowy i zwrotności, której potrzebuje rowerzysta górski. Pozycja Vado dodaje pewności siebie, a jednocześnie optymalizuje zdolność rowerzysty do wydajnego z punktu A do B.
-
Silnik Turbo Full Power 2.2 i akumulator 710 Wh zapewniają niezrównane wrażenia z jazdy, a przy tym płynne, bezproblemowe i niezwykle ciche wsparcie Twojego wysiłku aż do prędkości 25 km/h. Zintegrowany pomiar mocy odczytuje kadencję rowerzysty i reguluje wspomaganie, zapewniając intuicyjne wsparcie oferujące niezwykle naturalne doznania z jazdy.
-
MasterMind i Mission Control — wyświetlacz MasterMind wyświetla wszystkie istotne informacje o Twojej jeździe, umożliwia dostrajanie poziomów wsparcia w czasie rzeczywistym i umożliwia bezprzewodowe aktualizacje, dzięki którym z czasem Twój rower staje się coraz lepszy. MasterMind bezproblemowo integruje się z aplikacją Mission Control, zapewniając narzędzia do optymalizacji zasięgu, zaawansowane strojenie, diagnostykę podczas jazdy i nie tylko.
-
Proven Smooth Efficiency – Zaprojektowaliśmy niestandardowy mechanizm testujący, który analizuje nierówności nawet przy najniższej częstotliwości, aby zwiększyć komfort i widoczność. Ta precyzja w połączeniu z amortyzowaną sztycą, oponami o większej objętości i amortyzowanym widelcem o skoku 80 mm sprawia, że drogi będą się wygładzać na Twoich oczach.
-
Blokada systemu Turbo — użyj aplikacji Mission Control, aby wyłączyć silnik w rowerze i aktywować alarm czujnika ruchu. Po zablokowaniu silnik nie może być ponownie włączony, chyba że przez właściciela.
-
Garmin Radar – Zintegrowany radar firmy Garmin informuje o zbliżającym się z tyłu pojeździe. Może wykrywać samochody znajdujące się w odległości do 140 metrów. MasterMind powiadomi rowerzystów wizualnie, dźwiękowo i dotykowo o zbliżającym się pojeździe, jego względnej odległości i prędkości.
-
W pełni zintegrowana, wymienna i zamykana bateria umieszczona w dolnej rurze – łatwo się ją ładuje, łatwo się ją zabezpiecza.
-
Wyposażony w błotniki DRYTECH, przednie i tylne światła LED oraz tylny bagażnik HD o nośności 27 kg. Tylny bagażnik jest kompatybilny z dziecięcymi fotelikami rowerowymi, a rower jest również przystosowany do montażu przyczepy z osią przelotową.
-
Długodystansowiec — wyjątkowo duży zasięg do 120 km lub 5,5 godziny jazdy na jednym ładowaniu (w trybie Eco).
Specyfikacje techniczne
E-Bike
Silnik: Specialized 2.2, 90Nm torque, custom tuned motor, 250W nominal
Bateria: Specialized U2-710, alloy casing, state of charge display, 710Wh
UI/Remote: MasterMind TCD, w/handlebar remote, built-in anti-theft feature, Bluetooth® connectivity, customizable display pages
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Frameset
Rama: E5 Aluminum, bottom bracket motor mount, fully integrated &lockable downtube battery, internal cable routing, lock and front rack mount, sliding dropout
Zacisk sztycy: Specialized Alloy 34.9, Steel Bolt
Suspension
Widelec: Rockshox Recon Silver RL, 80mm travel, Motion-Control, fender-mounts
Brakes
Przedni hamulec: Shimano 4 pistons, CUES, BL-U8000, Br-U8020, Sm-Ma-F180P/P2
Tylny hamulec: Shimano 4 pistons, CUES,BL-U8000, Br-U8020
Drivetrain
Manetki: Shimano, SL-U8000-11IR, CUES, Right, 11-Speed Rapidfire, W/O Optical Gear Display, I-Spec Ii
Tylna przerzutka: Shimano, RD-U8000, CUES, Gs 11-Speed, Top Normal, Shadow Plus Design, Direct Attachment
Kaseta: Shimano, CS-LG400-11, CUES, 11-Speed, 11-50T
Łańcuch: Shimano LG500
Mechanizm korbowy: Custom alloy forged crankarms, 170mm
Zębatki: 48T
Osłona łańcucha: Custom chaincover
Wheels & Tires
Obręcze: 650b disc, double-wall alloy, pinned, 32h
Przednia piasta: Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
Tylna piasta: Specialized Alloy Rear Hub Disc, Sealed Cardridge Bearings, 6-Bolt, 12X148mm Thru-Axle, 32H, Hd Steel Fhb
Szprychy: DT Swiss Industry
Przednia opona: Pathfinder Sport Reflect, 650Bx2.3
Tylna opona: Pathfinder Sport Reflect, 650Bx2.3
Dętki: Standard 40mm SV 650Bx1.75-2.4
Cockpit
Mostek: Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp
Kierownica: Specialized, alloy, 15-degree backsweep, 46mm rise, 31.8mm
Chwyty kierownicy: ERGON, GA30-S Custom, 134.8mm Length
Siodło: Bridge Sport, Steel rails, 155mm
Sztyca: Cane Creek, Thudbuster St 30.9 mm
Akcesoria
Pedały: Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors
Radar: Integrated Garmin Radar, with custom information displayed directly on the Mastermind TCD
Przednia lampa: LEZYNE Power StVZO E500+, 500 Lumens
Tylna lampa: Spanninga, Stvzo, Commuter Glow With Brake XEr
Bagażnik: Specialized rack, MIK HD interface, built-in pannier mounts, 27kg max load
Zamek rowerowy: Turbo System Lock
Błotniki: Specialized DRYTECH fenders, 65mm width, aluminum fenderstay
Nóżka: Specialized kickstand, 40mm mount
Dzwonek: Specialized brass bell
Waga
Dynamo: 222146
Dynamo: 25.9kg (57 lb, 1.6 oz)
Waga Rozmiar: MD
* Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
Crank Length | 170mm | 170mm | 170mm | 170mm |
Handlebar Width | 680mm | 680mm | 680mm | 680mm |
Stem Length | 60mm | 60mm | 75mm | 75mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 155mm | 155mm |
Seatpost Length | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm |
Stack | 625mm | 639mm | 652mm | 676mm |
Reach | 423mm | 444mm | 464mm | 481mm |
Headtube Length | 135mm | 150mm | 165mm | 190mm |
Headtube Angle | 68° | 68° | 68° | 68° |
BB Height | 285mm | 285mm | 285mm | 285mm |
BB Drop | 70mm | 70mm | 70mm | 70mm |
Trail | 96mm | 96mm | 96mm | 96mm |
Fork Length (full) | 480mm | 480mm | 480mm | 480mm |
Fork Rake/Offset | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Front Center | 699mm | 724mm | 750mm | 777mm |
Chainstay Length | 470mm | 470mm | 470mm | 470mm |
Wheelbase | 1160mm | 1186mm | 1212mm | 1239mm |
Toptube Length (horizontal) | 585mm | 615mm | 645mm | 675mm |
Bike Standover Height | 771mm | 805mm | 735mm | 771mm |
Seat Tube Length | 400mm | 450mm | 460mm | 500mm |
Seat Tube Angle (Virtual) | 75.5° | 75° | 74.5° | 74° |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Zębatki
- Mleko do opon
- Siodełka
- Sztyce
- Taśmy do obręczy
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Wentyle
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Dlaczego miałbyś być zmuszony do wyboru pomiędzy aerodynamiką a masą, pomiędzy jakością jazdy a prędkością? To proste, nie powinieneś. Wejdź do świata nowego Tarmac’a – wspinaj się na najlżejszym rowerze dopuszczonym przez UCI, a następnie zjedź na najszybszym. Wykorzystaliśmy nasze najbardziej zaawansowane technologie, od naszej biblioteki kształtów FreeFoil po zupełnie nową ramę Rider-First Engineered™, aby dostarczyć rower wyścigowy, który jest naprawdę bezkompromisowy. Dni dokonywania wyboru pomiędzy rowerami “aero” i “lekkimi” dobiegły końca – całkowicie nowy Tarmac jest najszybszym rowerem wyścigowym, jaki kiedykolwiek powstał. Jeden rower, który rządzi nimi wszystkimi.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Całkowita kontrola, niezrównane zawieszenie pochłaniające nierówności i precyzyjnie regulowana geometria to cechy charakterystyczne zupełnie nowego Stumpjumpera EVO Expert. Dodaj do tego konstrukcję, która łączy w sobie jakość, przystępną cenę i trwałość, a będzie to idealny partner na szlakach, niezależnie od tego, gdzie są te szlaki i jak bardzo są hałaśliwe.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. S-Works Diverge STR zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany z grupy osprzętu SRAM Red eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i wydajną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie odpowiednie do każdej jazdy, a miernik mocy Quarq pomaga dozować wysiłek do perfekcji. Rower porusza się na nowych, lżejszych kołach Roval Terra CLX II z oponami Tracer Pro 42 mm. Kierownica z włókna węglowego Terra, sztyca z włókna węglowego S-Works i siodełko S-Works Power with Mirror uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Wyjaśnijmy sobie, Stumpjumper EVO Alloy nie jest „normalnym” rowerem na szlaki. Jest zbudowany tak, aby był surowy, prosty i prosty. Wyposażony w tę samą, całkowicie nową konstrukcję, co jego karbonowi bracia – w tym regulowany kąt główki ramy, 150 mm dostrojonego do wydajności skoku, możliwość dostosowania rozmiaru S i integrację drzwi SWAT ™ – w lekkiej, ale wytrzymałej obudowie ze stopu M5, jesteś będziesz w stanie bombardować szlaki, których myślałeś, że nie możesz pokonać bez pełnowartościowego zestawu DH. Wyposażony w bezproblemowy 12-biegowy napęd SRAM NX Eagle, bombowe felgi aluminiowe o szerokości 30 mm i miękkie zawieszenie Fox FLOAT Performance, nie ma wątpliwości, że Stumpjumper EVO Comp Alloy jest przygotowany na niszczenie.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie