Rower Specialized S-Works Roubaix SL8 – SRAM RED AXS
66700,00 zł
Dwie dekady temu stworzyliśmy kategorię szosowych rowerów endurance, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i zapewnia bardziej płynną jazdę niż jakikolwiek inny rower szosowy w historii, co gwarantuje niezrównaną pewność siebie. Droga może wydawać się piekłem, ale Roubaix sprawi, że poczujesz się niczym w niebie.
Ten niezwykły rower szosowy wyposażony jest w grupę osprzętu SRAM RED AXS z miernikiem mocy – najlżejszą elektroniczną grupę osprzętu w historii – oraz zestaw kół Roval Terra CLX II dostosowanych do systemu bezdętkowego, co gwarantuje szybszą i bardziej płynną jazdę niż kiedykolwiek wcześniej.
- Dostawa i zwrot
ZWROTY
KONTAKT
Email: sklep@bikespot.pl Phone: +48 573898008 - Zadać pytanie
Rower Specialized S-Works Roubaix SL8 – SRAM RED AXS
Dwie dekady temu stworzyliśmy kategorię szosowych rowerów endurance, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Nowy S-Works Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i zapewnia bardziej płynną jazdę niż jakikolwiek inny rower szosowy w historii, co gwarantuje niezrównaną pewność siebie. Droga może wydawać się piekłem, ale Roubaix sprawi, że poczujesz się niczym w niebie.
Ten niezwykły rower szosowy wyposażony jest w grupę osprzętu SRAM RED AXS z miernikiem mocy – najlżejszą elektroniczną grupę osprzętu w historii – oraz zestaw kół Roval Terra CLX II dostosowanych do systemu bezdętkowego, co gwarantuje szybszą i bardziej płynną jazdę niż kiedykolwiek wcześniej.
- PODATNOŚĆ Najważniejszy jest tutaj Future Shock 3.0, który zapewnia większą regulację i trwałość niż kiedykolwiek wcześniej. Teraz, niezależnie od pozycji na rowerze, każdy rowerzysta może doświadczać 20 mm płynnego, pozbawionego tarcia skoku między mostkiem a główką ramy. Future Shock zapewnia stabilność rękom i kierownicy, co daje bardziej płynną jazdę i większą kontrolę, a w efekcie szybkość, bezpieczeństwo i pewność siebie.
- Nasza obniżona konstrukcja zacisku odsłania więcej sztycy, aby zwiększyć ugięcie, ale więcej nie oznacza wyłącznie lepiej. Sztyca Pavé kontroluje to ugięcie, zapewniając optymalną podatność w pionie. Razem tworzą technologię AfterShock, a w połączeniu ze sztywnym tylnym trójkątem Roubaix zapewniają płynną jazdę bez utraty wydajności.
- Roubaix SL8 to najbardziej płynny rower szosowy, jaki kiedykolwiek testował nasz zespół Ride Science – redukuje o 53% więcej sił działających na kierownicę i siodełko niż najbliższa konkurencja. Dzięki Future Shock 3.0 koła Roubaix szybko pokonują wyboje, podczas gdy masa rowerzysty pozostaje stabilna, utrzymując pęd w trudnym terenie. Dla porównania – klasyczne widelce odchylają się do tyłu przy uderzeniu, powodując wymierną utratę prędkości. To fakt naukowy – płynniej oznacza szybciej.
- MOŻLIWOŚCI Roubaix był pionierem w geometrii endurance, więc jeździsz “W” rowerze, a nie “NA” rowerze, co odciąża dłonie, ramiona i barki, zapewniając pewność na każdej drodze, a jednocześnie jest przygotowany do przyzwoitej jazdy po górach na pełnym gazie.
- Dzięki prześwitowi opon do 38c/40mm ta szosowa maszyna endurance zapewnia niebywałą trakcję na nierównych drogach, a nawet lekkim szutrze. Lekkie, superwydajne opony Specialized sprawiają, że większa objętość opony i przyczepność nie mają efektów ubocznych.
- Roubaix zachęca do naprawdę WIELKICH przeżyć na rowerze, dlatego wyposażyliśmy go we wszystkie mocowania, których możesz potrzebować podczas swoich przygód – trzy uchwyty na bidon, uchwyt na górnej rurze, a nawet błotniki. Możesz śmiało wyruszyć w drogę.
- WYDAJNOŚĆ Nowy Roubaix SL8 to czysta aerodynamika. Posiada nowe aerodynamiczne kształty z naszej biblioteki Free Foil i obniżone widełki górne. Rama waży zaledwie 825 gramów, czyli jest o 50 gramów lżejsza. Podczas jej konstrukcji wyciągnęliśmy wnioski z Aethosa – najlżejszej na świecie seryjnie produkowanej ramy – i wykorzystaliśmy najwyższej jakości mieszankę włókna węglowego Fact 12r. W tej klasie nic nie jest szybsze i lżejsze niż Roubaix.
Specyfikacje techniczne
Frameset
Rama: FACT 12R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Suspension
Widelec: Future Shock 3.3 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc
Cockpit
Mostek: S-Works Future Stem, w/ Integrated Computer Mount
Kierownica: S-Works Carbon Hover Drop 125mm, Reach 75mm, w/Di2 hole
Chwyty kierownicy: Supacaz Super Sticky Kush
Siodło: S-Works Power with Mirror
Sztyca: S-Works Pave Seat post
Zacisk sztycy: Hidden drop clamp
Brakes
Tylny hamulec: NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Przedni hamulec: NEW SRAM RED AXS, hydraulic disc
Drivetrain
Manetki: NEW SRAM RED AXS, 12-speed
Przednia przerzutka: NEW SRAM RED AXS, braze-on
Tylna przerzutka: NEW SRAM RED AXS, 12-speed
Kaseta: NEW SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-36t
Mechanizm korbowy: NEW SRAM RED AXS Power Meter
Zębatki: 46/33
Suport: SRAM DUB BSA 68
Łańcuch: NEW SRAM RED 12-speed
Wheels & Tires
Przednie koło: Roval Terra CLX II, 25mm internal width, 32mm depth, 21h, Tubeless ready, Roval LFD hub with ceramic SINC bearings, Centerlock disc, DT Swiss Aerolite spokes
Tylne koło: Roval Terra CLX II, 25mm internal width, 32mm depth, 24h, Tubeless ready, Roval LFD hub with ceramic SINC bearings, Centerlock disc, DT Swiss Aerolite spokes
Przednia opona: S-Works Mondo 2BR, 700x32c
Tylna opona: S-Works Mondo 2BR, 700x32c
Dętki: 700×28/38mm, 60mm Presta valve
Waga
Dynamo: 7.2 kg (15 lb, 14.0 oz)
Waga Rozmiar: 56
*Wagi są podane dla ram malowanych seryjnie, jak na zdjęciu. Rzeczywista waga może się różnić w zależności od koloru, rozmiaru ramy i różnych komponentów. Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
Geometria
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Handlebar Width | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Stem Length | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Saddle Width | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Seatpost Length | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 450mm | 450mm |
Stack | 543mm | 549mm | 566mm | 585mm | 605mm | 630mm | 665mm |
Reach | 353mm | 363mm | 370mm | 381mm | 389mm | 397mm | 403mm |
Head Tube Length | 90mm | 90mm | 105mm | 122mm | 140mm | 168mm | 202mm |
Head Tube Angle | 69.3° | 70.8° | 71.5° | 72.3° | 73° | 73° | 73.5° |
BB Height | 269mm | 269mm | 269mm | 270mm | 270mm | 271mm | 271mm |
BB Drop | 80mm | 80mm | 80mm | 78mm | 78mm | 78mm | 78mm |
Trail | 62mm | 61mm | 57mm | 57mm | 54mm | 76mm | 66mm |
Fork Length, Full | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm |
Fork Rake/Offset | 52mm | 52mm | 52mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm |
Front Center | 587mm | 593mm | 598mm | 604mm | 620mm | 631mm | 589mm |
Chainstay Length | 418mm | 418mm | 418mm | 420mm | 420mm | 423mm | 423mm |
Wheelbase | 994mm | 992mm | 988mm | 1005mm | 1012mm | 1031mm | 1042mm |
Top Tube Length, Horizontal | 503mm | 523mm | 534mm | 550mm | 569mm | 584mm | 600mm |
Bike Standover Height | 686mm | 719mm | 747mm | 766mm | 787mm | 809mm | 847mm |
Seat Tube Length | 365mm | 410mm | 445mm | 465mm | 485mm | 505mm | 545mm |
Seat Tube Angle | 75° | 74° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
- Akcesoria
- Rowery
- Ramy rowerowe
- Części rowerowe
- Taśmy do obręczy
- Wentyle
- Siodełka
- Zawieszenie
- Wkładki do opon
- Części serwisowe SPECIALIZED
- Kasety i wolnobiegi
- Części serwisowe ROCK SHOX
- Części serwisowe SRAM
- Korby
- Kierownice
- Łańcuchy
- Mostki
- Manetki
- Stery
- Przerzutki
- Opony i dętki
- Suporty
- Pedały rowerowe
- Koła
- Zębatki
- Mleko do opon
- Sztyce
- Chemia rowerowa
Podobne produkty
Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest ucieczka na szutrowe drogi, z dala od samochodów i tłumów, dotarcie do linii startu podczas pierwszego wyścigu na szutrze, czy po prostu zdobycie najbardziej wszechstronnego roweru na szosę lub teren, żaden rower nie jest lepszy od nowego Diverge. To po prostu najszybszy, najsprawniejszy – i być może najzabawniejszy – rower ze stopu aluminium, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę szybką i żwawą, a jednocześnie stabilną i budzącą pewność siebie, gdy teren staje się nierówny. Dzięki całkowicie nowej geometrii szutrowej i wiodącemu w swojej kategorii prześwitowi na opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, żwirze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymyślić zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Brak w magazynie
Stworzyliśmy kategorię rowerów szosowych endurance dwie dekady temu, udowadniając, że wysoka ergonomia oznacza wysoką wydajność. Dziś nowy Roubaix SL8 z Future Shock 3.0 jest lżejszy, szybszy i płynniejszy niż jakikolwiek rower szosowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, uwalniając niezrównaną pewność siebie. Droga może być piekłem poniżej, ale na Roubaix zawsze jest niebem powyżej.
Brak w magazynie
Crux to najlżejszy rower szutrowy na świecie, charakteryzujący się wyjątkowymi możliwościami w zakresie dużego prześwitu opon i wydajną geometrią szutrową. To nie tylko najlepszy wyraz wydajności na szutrze, to bilet w jedną stronę do oświecenia na szutrze.
Crux Comp jest wyposażony w niezawodną i płynnie zmieniającą się hydrauliczną grupę osprzętu SRAM Rival 1 pod hamulce tarczowe, wytrzymałe koła DT G540 Disc i opony Pathfinder Pro 700 x 38 mm 2Bliss Ready, które radzą sobie w trudnym terenie.
Brak w magazynie
Crux to najlżejszy rower szutrowy na świecie, charakteryzujący się wyjątkowymi możliwościami w zakresie dużego prześwitu opon i wydajną geometrią szutrową. To nie tylko najlepszy wyraz wydajności na szutrze, to bilet w jedną stronę do oświecenia na szutrze.
S-Works Crux jest wyposażony w najwyższą hydrauliczną grupę osprzętu SRAM RED eTap AXS z hamulcami tarczowymi, lekkie i wytrzymałe koła Roval Terra CLX Disc oraz opony Pathfinder Pro 700×38 mm 2Bliss Ready, które radzą sobie w trudnym terenie.
Brak w magazynie
Nic nie jest szybsze niż Tarmac SL8 dzięki połączeniu aerodynamiki, lekkości i jakości jazdy, które wcześniej uważano za niemożliwe. Po ośmiu generacjach i ponad dwóch dekadach rozwoju jest to coś więcej niż najszybszy Tarmac w historii – to najszybszy rower wyścigowy na świecie. Twoje nogi są na to gotowe?
Dzięki przedniemu i tylnemu zawieszeniu Future Shock nowy Diverge STR zapewnia bezkompromisową zgodność. Zawieszając rowerzystę zamiast roweru, technologia Future Shock zwiększa kontrolę i wydajność, jednocześnie zmniejszając zmęczenie, dzięki czemu będziesz jechał dalej i szybciej po trudniejszym terenie, niż sądziłeś, że to możliwe. Diverge STR robi to bez ciężaru, powolnej reakcji na pedały i nieefektywności innych układów zawieszenia. Diverge STR Expert zaczyna się od naszej ramy z włókna węglowego FACT 11r z przednim i tylnym zawieszeniem Future Shock. Jest zbudowany na bazie grupy osprzętu SRAM Rival eTap AXS Eagle, która zapewnia szybką i efektywną zmianę przełożeń, a kaseta 10-50 zapewnia przełożenie, które sprosta każdej przejażdżce. Rower toczy się na kołach Roval Terra C z oponami Tracer Pro 42 mm. Aluminiowa kierownica Adventure Gear, karbonowa sztyca S-Works i siodełko Power Expert uzupełniają pakiet, dzięki czemu Diverge STR jest najbardziej wydajnym modelem Diverge w historii.
Brak w magazynie
Brak w magazynie
Bez względu na to, czy Twoim celem jest ucieczka po szutrowych drogach, z dala od samochodów i tłumów, czy też rzucenie się na czoło ulubionego wyścigu szutrowego, żaden rower nie zrobi tego lepiej niż nowy Diverge. To po prostu najszybszy, najbardziej sprawny – i być może dający najwięcej frajdy – rower, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, zapewniający jazdę, która jest szybka i żywa pod wpływem mocy, ale stabilna i budząca zaufanie, gdy teren staje się nierówny. Począwszy od Future Shock 2.0 i całkowicie nowej geometrii gravelowej, po wewnętrzny schowek i wiodący w kategorii prześwit opony, nowy Diverge reprezentuje wszystko, czego nauczyliśmy się przez ponad 40 lat jazdy po szosie, szutrze i ziemi. Diverge pisze zupełnie nowy rozdział w kategorii rowerów szutrowych, dzięki czemu możesz wymarzyć sobie zupełnie nowe przejażdżki. To najlepszy pojazd do ucieczki.
Brak w magazynie
Linia Aethos obiecuje trzy rzeczy — wyjątkową lekkość, doskonale wyważone właściwości jezdne i niezaprzeczalny styl — a ten profesjonalista nie jest wyjątkiem. Aethos: Miliardy obliczeń w dążeniu do jednego – idealnej jazdy.
Wyposażony w osprzęt Shimano Ultegra Di2, który zapewnia płynną i szybką zmianę przełożeń, oraz koła Roval Alpinist współpracujące z piastami DT Swiss 350, dzięki prostej konstrukcji, która zapewnia wygodę na każdym kilometrze.
Brak w magazynie